UNDERBART HÄNG

Jun 02, 2011 i PERSONAL,

Oj, så tråkigt det var här. Det händer visst inget på min blogg. Jag har för mycket att styra med hela tiden; tentor, hänga med Sara, njuta av vädret å festa till det.. osv.
Tar knappt foto på sakerna jag gör. Jag är så fokuserad på att njuta, men ska skärpa mig.
Igår drog jag och Sara till Kalmar för att hänga i Slottsparken, Adam hakade även på. Där blev vi sittandes hela kvällen, vilket inte alls var planen. Planen var parkhäng+uteserveringshäng, men det senare slopades.
Det verkar som att idag blir den första kvällen jag kommer att hänga hos mina föräldrar sedan jag åkte hem(vilket var förra veckan).
Ingen Sara för mig ikväll, lite trist och lite tomt.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'