AJÖSS BARNDOMSHEM

Oct 25, 2011 i PERSONAL,

Nyligen, då jag var hemma i Småland(Mönsterås), så var jag och packade ihop mina sista saker ifrån barndomshemmet i Habbestorp, eftersom mina föräldrar flyttat ut och sålt huset. Antagligen sista gången jag satte min fot i det huset, vilket känns riktigt underligt. Farväl vackra, mysiga, gigantiska, ljusa hus. Adjö underbara, stora, ljuvliga, trädgård. Hejdå till alla fina, sagolika barndoms- och tonårsminnen, som jag upplevt där. Tack för en fantastisk uppväxt, den kunde inte ha blivit bättre(vilket givetvis också beror, mest, på min fabulösa, fenomenala familj).

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'