PLUGG, NEJ. SYKOMA, JA.

Oct 29, 2011 i PERSONAL,

Ja.. Som vanligt säger man: "nu ska jag börja med tentan i tid och ha den klar några dagar innan deadline", och som vanligt fullföljer man inte det. Alltid hittar man på en massa andra saker att göra, de flesta vet nog vad jag pratar om och har någon speciell grej de gör när de ska göra sin tenta. Min grej är att jag får inspiration till att sy, vilket jag också bestämde mig för att göra i två dagar. Känner mig trots allt väldigt duktig, fast jag inte gjort det jag skulle, jag har ju faktiskt sytt mig en snygg kjol och en tröja(det kommer antagligen bilder senare).  Imorgon är det väl dags att ta tag i tentan och försöka skriva en sida eller två. HEJA HEJA. Ska nog dock inte lova något. Jag får helt enkelt se om det blir plugg eller ytterligare ett till plagg sytt!

comment

Postat av: Ebba

Publicerad 2011-10-29 11:29:41

Åhh vill se bilder på kläderna! Lycka till med pluggandet idag då ;)

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'