DESIGN HOUSE STOCKHOLM

Dec 13, 2012 i DECOR, PERSONAL,

Åh, äntligen så är den vår! Denna fina sak har jag suktat länge efter, tro mig! Fick ett infall i helgen och köpte den här istället för ett dyrt plagg jag annars hade lagt pengarna på. Kom på att det var lite konstigt att jag kan lägga flera tusenlappar på ett plagg, men inte en tusenlapp eller två för en inredningsdetalj till hemmet. Det har jag tyckt varit alltför dyrt, och inget man har råd med. Men det ska det bli ändring på!
Saken får hitta sin plats antingen i köket eller i hallen. Åh, jag kommer tala om för er imorgon vad saken är då det är bättre ljus så att jag kan ta en fin bild.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'