TODAY I'M WEARING

Feb 11, 2012 i CLOTHES,


[Tröja är ett second hand-fynd (som jag sytt om till en tröja istället för klänning), kjol från HM, skor från Jeffrey Campbell.]
Gårdagens outfit, som jag ångrade ungefär 50 meter utanför min lägenhet, inte på grund av kyla FAKTISKT, utan vägunderlaget. Väldigt svåra att gå i kan jag meddela, speciellt när den röda linjen är superförsenad så jag var tvungen att springa de tio minuterna jag måste gå från Karlaplan för att hinna till min filmlektion. Aj. Sedan försökte man ta sig ifrån Karlaplan till Östermalmstorg för att träffa min vän Ebba och hänga på Urban Outfitters, å ingen tunnelbana inte, så var tvungen att ta två olika bussar istället för tunnelbanan som bara tar 1 minut.. suck. YEY. Med detta elände firade jag tydligen med att slira in på Whyred och köpa ett par skor och en klänning. Hoppsan.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'