SNART TILLBAKS

Jun 25, 2012 i PERSONAL,

Hej hej, har varit och njutit i Småland hela veckan, vilket alltid bloggen blir lidande av pga att jag inte har internet där, och dels för att jag äntligen var ledig från c-uppsatsen och bara ville njuta av havet och vänner och främst av att jag var ledig på riktigt utan något att ha ångest över! Nu ska jag äntligen hämta lite kläder som kommit från asos (en supersnygg kjol och en jacka) och sedan träffa Charleene som är uppe på besök här i huvudstaden.

PLUS , glömde nästan skriva att vi har två små nya söta dunbollar hemma hos oss. Två katter, en tjej och en kille, och det ser ut som att de kommer heta Bonnie & Clyde (och i andranamn, Nick & Nora från The Thin Man-serien). Den svarta heter Bonnie Nora, och den andra är Clyde Nick.

Senare kommer uppdateringar om vad jag styrt med i fina Mönsterås, men framförallt på vackra Oknö!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'