BEAUTY, KATHRYN GRANT/CROSBY

May 16, 2012 i FILM / TV SERIE,


Då jag fick se denna donna (Kathryn Grant/Crosby) i filmen Analys av ett Mord så blev jag lite förvirrad eftersom jag inte riktigt kunde placera henne. Detta var främst på grund av att hon liknande många skönheter som vandrat på denna jord. Självklart är de inte besläktade med varandra på något sätt.
Första bilden liknar hon den söta Audrey Hepburn, den andra bilden påminner hon om sexiga Marilyn Monroe och sista bilden ser jag på något sätt likheten med snygga Beyonce. Om jag tittar mer på henne ser jag fler likheter med en mängd amdra vackra kvinnor. Förstår inte riktigt hur man kan vara lik så många kvinnor, med så olika utseenden. Men otroligt vacker, det är hon.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'