BONJOUR

Apr 11, 2013 i CLOTHES,

Äntligen har jag fått hem min fina klocka från Asos.com. Ni som känner mig vet att jag är besatt av tid. Har lite svårt för att finna mig i att inte veta tiden. Speciellt då jag är en tidspessimist. Hatar verkligen att vara sen. Är nästan alltid för tidig. Då är det väldigt konstigt att jag aldrig ägt ett arbandsur. Eller, jag har kanske ägt, men aldrig använt mig av något ur, eller har den gått sönder fort.
På senaste tiden har jag letat efter en klocka eftersom jag börjar inse att jag alltid frågar vad klockan är och blir irriterad då jag inte får veta tiden. Men! Som med andra accessoarer, är jag otroligt kräsen. Eller, kanske mer, jag verkar inte gilla det alla andra gillar. Hatar "blingbling" och har väldigt svårt för dyra märkesklockor (de försöker för mycket). Jag vill ha mer en kul, söt, rolig, stilig klocka med läderband, vilket är svårt att hitta. Men så hittade jag denna. Den känns så jag! Äntligen. Hoppas den inte går sönder, och hoppas att jag lär mig att använda klockor.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'