SAKER JAG OFTA SAKNAR

Apr 03, 2013 i PERSONAL,

[Supergammal bild på mig som blond vid våran "branddamm" tagen av min lillasyster]
[Bilder på mitt barndomshem och trädgården till.]
 
Åh, ibland saknar jag Mönsterås så himla mycket. Med mitt nuvarande jobb hinner jag aldrig hem, vilket verkligen suger. Behöver min dos av Mås. Saknar också gamla Habbestorp, mitt gamla barndomshem som inte längre är vårat. Den fina bäcken med "branddammen" man kunde sitta vid (som ni ser på bilden) och fundera och filosofera. Det stora jordgubbslandet som gav oss flera liter jordgubbar om dagen om sommaren, så man i princip kunde leva endast på dem. Då man var uttråkad kunde man gå ut i trädgården och njuta av solen och vårat grönsaksland och frossa i vad som fanns. Alla eftermiddagar vi slösade tid på att spela badminton och kasta frisbee i vår enorma trädgård. Ja, vissa dagar, som den här, saknar jag det stället extra mycket.

comment

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-04-03 22:00:36

<3

Postat av: charleene

Publicerad 2013-04-04 09:04:24

Jag med <3

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'