ALLY-INSPIRATION

Aug 22, 2013 i CLOTHES, FILM / TV SERIE, PERSONAL,

Bestämde mig för 2-3 veckor sedan för att se om en av mina favoritserier från när jag var liten: Ally Mcbeal. Dock kommer jag inte ihåg så mycket av den märker jag när jag nästan nu sett färdigt den. Men på något sätt så känns det som att jag har lite av Allys personlighet i mig. Det är lite skrämmande att se någon i en serie vara så himla lik, i tankesättet då. Jag tänker precis som hon, skrämmande. MEN, det var egentligen inte detta jag skulle skriva om. Jag har snöat in mig på att hitta något rutigt, som Ally på bilden. Det ska vara stilrent, i punkanda och tartan.. samtidigt! Ally har verkligen lyckats där. Något sådant vill jag ha, tack, men vart hittar jag det?

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'