TILL SMÅLAND IGEN

Feb 13, 2014 i PERSONAL,

Igår bokade jag en resa till mitt lilla nostalgiparadis; mitt fina småland. Pojkvännen drar ju till USA, Kalifornien, med sitt jobb i drygt två veckor, så jag bestämde mig för att fly Stockholm. (ÄR INTE ALLS BITTER. ÄR SÅÅÅÅ GLAD FÖR HANS SKULL, VERKLIGEN...!) Dessutom ska jag tröstköpa en ipad air så jag har något att leka med då jag inte har min bästa vän här. (Eller, vi ska köpa varandra en ipad som alla-hjärtans-dag-present.)
 
Men, trots en otroligt saknad, jag ser verkligen fram emot att spendera tid i småland.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Senare uppdatering...
Det blev ingen ipad air, utan jag köpte en ipad mini retina istället. Ett mycket smartare köp för jag lär använda den mer än vad jag skulle använt en ipad air, kom jag på i butiken. LOOOOVE IT!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'