RIVA HUS OCH ANNAT I SMÅLAND

Mar 03, 2014 i PERSONAL,

Det var himla länge sedan det hände något på den här bloggen ser jag nu.
Är nu i småland för en stund och njuter av det lugna livet här. Kanske inte lika lugnt igår då jag och pappa åkte till min systers nya hus för att hjälpa till att riva med kofot och hammare. Vem kunde tro att det var så skoj att riva hus.
Är ganska trött nu efter allt slit igår plus att jag satt vaken inatt med sällskap av oscarsgalan. Hann sova 6-7 timmar iallafall så man ska väl inte klaga. Förutom att riva hus i småland hänger jag med gamla vänner, vilket inte var en dag försent. Det är bara en vecka kvar här i småland för mig, sedan reser jag hem till stockholm.

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'