PLATTOR

Apr 16, 2014 i PERSONAL,

Sitter i pluggträsket, eller rättare sagt programmeringshelvetet. Ja, att det skulle vara så svårt trodde jag ej, superkul överraskning! 
Ska "hem" igen (för tredje gången på två månader) till småland för att tillbringa påsken där. Tror inte jag varit hemma över påsk sedan jag bodde hos föräldrarna, vilket var sådär 4-5 år sedan. Hoppsan vad tiden går fort! Sitter och lyssnar på lite nostalgi, Caesars (eller Caesars Palace som de hette på den tiden) platta Love for the Streets som jag på den tiden lånade av "bokbussen". Undra om sånt' fortfarande finns kvar, haha.
Inte bara den plattan spelas just nu, utan också Mando Diaos platta Bring 'Em in, också den från 2012. Vill nog säga att de är två av mina tio-topp-plattor, eller kanske t.o.m topp fem. Kanske lite på grund av att jag lyssnade sjukligt mycket på dem precis innan jag gick in i tonåren. Så mycket nostalgi!

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'