ÄNTLIGEN VÄDER FÖR FAVVO-JACKAN (MINIMARKET)

May 06, 2014 i CLOTHES,

/Jacka från MINIMARKET / tröja från & OTHER STORIES / byxor från WHYRED / skor CONVERSE / keps från ÅHLENS / väska från HOPE/
Köpte jackan förra året, men det är en klassiker hos Minimarket, så den går fortfarande att köpa (tydligen är det fjärde säsongen för den!) Min absoluta favvo-jacka!
Minimarket kan det där med ytterkläder. Har även deras bomberjacka från förra året, som också är en favorit i garderoben, och älskar självklart skorna (de mörkgröna) jag köpte för över ett år sedan som är väl nötta.
 
Shit, kom just på att de flesta av mina absoluta favvo-plagg är från Minimarket. Förutom de jag nämnt här ovan får jag ju inte glömma mina favvo-sunnies (som fortfarande går att köpa) och min älskade svarta kimono/dress

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'