HÖGVARV!

Apr 11, 2008 i PERSONAL,

JAG GÅR PÅ HÖGVARV! Trots alla motgångar som drabbar mig. Lite surt att det är så många människor som sviker mig just nu dock, men man får ta det med en klackspark och skratta åt dem istället. Det gör livet lite mer roligt. SUUUUUCKERS! Miss bitch is back in town, BEWARE. It could be ugly!


Jag och Emmy delade just en massa skvaller över telefon, oerhört underhållande måste jag säga. (Jag vet att Jonna och Linnea är uppspelta med.) Så ikväll blir det Emmy och Lotta på nattvolleybollen.



Jag mår lite smått illa, haha.

Skönt att snart får lämna denna, FUCKED UP TOWN.

 // so long fuckers, LOTTA!

comment

Postat av: Emmy

Publicerad 2008-04-15 16:35:26

Det var mycket gemytligt, let us do it agaaaaaing!

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'