ris och ros

Jul 25, 2009 i PERSONAL,

Igår var det en tant på jobbet som var så söt. Hon hade misslyckats med någon sylt eller något liknande så hon sa att hon var sur och behövde lite mörk choklad. När jag visade henne den blev hon glad och gav mig en halvkram och sa att hon tycker det var så roligt med så unga människor som jobbar på Konsum. Hon gjorde i alla fall min dag. Vilken mysig tant.


Tyskar tyskar fuckin'-över-allt! De kan ingen engelska och förväntar sig att man ska kunna tyska(hm?). Snåla är de med som inte vill köpa någon påse. De packar allt i korgen eller i vagnen och packar det sedan in i bilen. Spelar ingen roll hur mycket varor de än har. Lite opraktiskt tycker jag. Min mamma är naiv och sa att det bara är för att de inte vet att det finns påsar att ta. Så jag testade att fråga, eller peka blev det till slut (de kan ju som sagt ingen engelska), och svaret blev: NNONONONOOOO!
Hjälp tänkte jag, 1,5 är ju inte så mycket tycker jag.


Hinner ju aldrig åka in på bio, jobbar ju nästan kväll jämt, suck.
Här är några filmer jag vill se, NUUUU(!):

HARRY POTTER - AND THE HALF-BLOOD PRINCE (har lite ångest att jag fortfarande inte sett den)
Public Enemies
Transformers - Revenge of the fallen
Brüno
Filmer som inte haft premiär än:
Year one
Young Christina
Coco livet före Chanel



- Glömde i förra inlägget att skriva om min fräcka klocka från brandit.

/ lotta
puss

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'