OLDIES PÅ VÄGGEN

Jul 30, 2013 i DECOR, FILM / TV SERIE,

[Elizbeth Taylor i Cleopatra, Jack Lemmon i The Apartment, Jane Russell och Marilyn Monroe i Gentlemen Prefer Blondes, Faye Dunaway och Warren Beatty i Bonnie & Clyde, Cecil Kellaway, John Garfield och Lana Turner i The Postman Always Rings Twice.]
Idag har jag äntligen satt upp lite av våra tavlor på väggen som bara stått på golvet och samlat damm. Okej, inte de två tavlorna på sista bilden, men snart så.
Älskar verkligen tavlan på Elizabeth Taylor. Det är svårt att sluta stirra på den. Den är så vacker, eller hon är rättare sagt. Jag undrar när min sambo får nog av alla mina tavlor med filmaffischer och stillbilder från gamla filmer. Förutom dem jag visat här ovanför har jag även Psycho, The Philadelphia Story, Vertigo och också en liten filmaffisch från Hitchcocks Rebecca.
Det tråkiga är att jag börjar få slut på väggar. 

comment

Comment the post here
will not be published
LOTTA SANDEBÄCK - 23 - STOCKHOLM

ABOUT CLOTHES - FILMS - MY LIFE - AND OF COURSE, SOME MEANINGLESS STUFF

Follow on Bloglovin Follow me with bloglovin'